Πολιτική Επιστροφών

Υπαναχώρηση – Επιστροφή – Αντικατάσταση Προϊόντων

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε και να ζητήσει την αντικατάσταση του στις παρακάτω περιπτώσεις:

    1. Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος ή προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας
    2. Σε περίπτωση που η παραγγελία προοριζόταν για άλλο πελάτη
    3. Σε περίπτωση που ο πελάτης αλλάξει γνώμη.

Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης αφού έχει παραλάβει το προϊόν, πρέπει να το επιστρέψει εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη, χωρίς φθορές και στη συσκευασία τους, συνοδευόμενα από όλα τα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς.

Σε περίπτωση που ο πελάτης άλλαξε γνώμη και πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, τότε του επιστρέφεται το ποσό εντός 10 εργάσιμων ημερών, αφού αφαιρεθούν τα έξοδα αποστολής και τα χρηματοοικονομικά έξοδα (προμήθειες τραπέζης/PayPal κ.ο.κ.).

Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις ή γίνει για οποιονδήποτε άλλο λόγο εκτός των παραπάνω,  μπορεί να μην γίνει αποδεκτή η όποια επιστροφή και αντικατάσταση.